ישראל הינה אחת מהמדינות המבוקשות ביותר להשקעות בשוק הנדל"ן, זהו שוק שצומח במהירות גבוהה ומענין משקיעים מקומיים וזרים. כאן נכנסת לתמונה Confida Consulting העוסקת בנאמנויות נדל"ן בישראל וקמה על בסיס חברות אם שוויצריות עם וותק של למעלה מ-30 שנה.
האתגר שהונח לפתחנו:
חקר ולימוד מעמיקים של דפוס ואופי הפעילות, הביאו אותנו להבנת המהות של המותג כחברה צעירה ורעננה– הנתלית באילן גדול ונהנית מהחסות, הנסיון והגב שמספקות לה חברות האם בחו"ל. נדרשנו ליצור זהות מיתוגית חזקה שתמצב את החברה אצל קהל היעד כחברה מוצלחת מחו"ל – שעכשיו הגיעה לארץ. בחרנו בנראטיב של וותק ומסורת של דורות.
בנינו לוגו עוצמתי שמושתת על הצורה המשולשת,
כך הוא מסמל בטחון ויציבות וכן מתקשר לעולם של פיננסים.
הסמליל בנוי בטכניקה של שימוש בנגטיב: מהחלל שבין האותיות C C הפותחות את שם החברה
מתקבלת צורת עץ שצמרתו היא חץ המצביע כלפי מעלה.
פונט עוצמתי, אותיות ריבועיות ויציבות, בעלות עושר צורני מתוחכם.
משדר: מסורת, וותק (עץ משפחתי), מקצועיות, קידום והצלחה.