מי יהיה הערב שלך?

לקוח:

ארגון עלי שיח בקמפיין התרמה לפני חגי תשרי תשפ"ד

הפרוייקט שלנו:

מיתוג, פרסום, חומרי שיווק

מה הקשר ערבות?

ארגון עלי שיח יצא בקמפיין יח"צ והתרמה משולב באופליין ובאונליין.
הקונספט עסק סביב נושא הערבות ההדדית:
כל ישראל ערבים זה לזה- לכן, אנו מבקשים מכם תרומה, כאשר במקביל האנשים המיוחדים מבית עלי שיח – יתפללו עבורכם בכותל המערבי ויהיו ערבים לכם לשנה טובה.
המסר העקיף שרצינו להעביר היה: הבוגרים שלנו יכולים גם לתת. לא רק לקבל ולקבל….

האתגר שהונח לפתחנו:

היתה לנו הזכות להפיק ולנהל את המערך הגרפי, לתכנן ולעצב באנרים ומודעות פרסום לפרינט ולדיגיטל, ב-3 שפות!

האתגר המורכב היה לאזן בין 2 הניגודים: קמפיין שאמור לשאת אופי צעקני, לבלוט בתוך ריבוי המסרים שגודשים את המדיות בתקופה זו,
מצד שני- יש לתת מקום של כבוד לויזואלים של הכותל, ולשפה הצילומית שעושה שימוש בסצנות של תשמישי קדושה, זוך וטוהר,

בואו תראו איך עשינו את זה:

פונט סריפי עם נוכחות חזקה, שאי אפשר להשאר אדיש למולו, מצד שני יש לגופן גם קווים עגולים שמתחברים לרכות של התפילה.
הלוגו מעוצב עם אשלית 3D כדי להעצים את הבולטות, וכך גם לחבר בין צבע המותג הירוק- לבין הכחול של התפילה והטוהר. הגליטרי המוזהב לוקח למקום גבוה ומבטיח את הזכיה בהגרלה על שבת נופש בירושלים…
המבנה הכללי של לוגו הקמפיין הוא אורכי, מה שיוצר מבנה ייחודי וזכיר.

צבעוניות

תכלת – התפילה והטוהר
ירוק – צבע המותג
אדום – הנעה לפעולה מיידית, התרמה ונוכחות חזקה במדיות