הוואו הזה,
הפעם זו את.

לקוח:

LEA STEIN

הפרוייקט שלנו:

אסטרטגית המותג, מיתוג, פרסום

הכירו את LEAH STEIN WIGS

מותג ייצור פאות בוטיק. החברה בנויה משילוב של כמה אמניות בתחום השיער, כשכל אחת תורמת את המומחיות הנישתית הספציפית שלה, ומעל הכל חולשת במומחיות לאה שטיין ומנשיבה בעסק את הסיפור שלה- אישיות שמעניקה חווית בוטיק באיכות ללא פשרות, בכל צומת שרק תפגשו אותה.

האתגר שהונח לפתחנו:

פרויקט המיתוג היה מאתגר, ודרש מאיתנו להזיע הרבה כדי ליצור בידול ונראות שיבלטו בתוך שוק רווי.
לאחר מחקר מעמיק של סביבת המותג, הצלחנו לאפיין את ה DNA שלו: מוצר בוטיק ברף גבוה.

ההבטחה המותגית ללקוחות: עם פאה של לאה שטיין- תהיי שייכת לליגה של מבינים בסטייל, אלו מהמחלקה הראשונה שכולם רוצים לחקות אותם.
את הערך המזוקק הזה נדרשנו להביא לידי ביטוי במיתוג הכללי ובקמפיין הפרסום.

השפה העיצובית עושה שימוש בטריטוריה של הדף כמשמשת להעברת המסרים, כאשר את האלמנטים בעיצוב מיקמנו תמיד בגובה, למעלה.

רכישת פאה בייצור קאסטם-מייד, היא תהליך שיכול להיות ארוך, אך אם הוא מלווה בחווית שירות גבוהה- משך הזמן לא מהווה חיסרון, להיפך.

הלוגו עושה שימוש בחתימה האישית של לאה שטיין, כשהקו המוביל מצייר לנו רכס של הרים גבוהים שמספרים על פאות שנולדות גבוה, משדר את התהליך אך בסופו יש נקודה ברורה- הלקוחה תצא עם מוצר מוגמר ומהודק, כשלאה שטיין עומדת מאחורי המילה שלה, אבל עד הסוף.