יציבות וקלילות.
להנות מכל
העולמות

לקוח:

פארמה פיקס

הפרוייקט שלנו:

אסטרטגית המותג, מיתוג, עיצוב אריזות

הכירו את פארמה פיקס

חברת יבוא ושיווק שנולדה מתוך צורך לספק מידע ופתרונות איכותיים לגיל
השלישי בדגש על מוצרי ספיגה שונים ומוצרים משלימים.לאחר תקופת פעילות
ענפה עלה הצורך במיתוג חזק שישדר את ערכי החברה.

לצד הערכים שהם מאסט בנישת הטואלטיקה, כמו נקיון, הגנה, ובטחון – המותג
פארמה פיקס מתאפיין בערך חזק של אנושיות. בפארמה פיקס מבינים את
הנחיצות של המוצרים, שהם כמו לחם וחלב עבור המשמשים שלהם, ולכן תמיד
יהיה מענה אנושי (ולא מזכירות לאקוניות אטומות), שירותיות של 200% ושינוע
משלוחים גם אם זה בהתראה של פחות מ 24 שעות.

אנחנו בתמונה:

פרויקט המיתוג היה מאתגר, ודרש מאיתנו להזיע הרבה כדי לספר את סיפור המותג בצורה מכובדת ורגישה.
לאחר מחקר מעמיק של סביבת המותג, הצלחנו לאפיין את ה DNA של המותג: טיפוס אנושי, הוגן וישר שמשדר בטחון ובהירות, 'בלי טריקים ושטיקים' .

ולכן כפועל יוצא, ההבטחה המותגית ללקוחות, זאת הרגשת יציבות בכל הנוגע לצריכת מוצרי ספיגה.
את הערך המזוקק הזה נדרשנו להביא לידי ביטוי במיתוג הכללי בקמפיין הפרסום, במוצרים השיווקיים ובמגוון האריזות שעיצבנו.

הלוגו מורכב מהכלאה של האות הפותחת של המותג עם סמליל של נוצה + פד,
שמבטא את הקלילות, היובש והנקיון ומונח בצורה יציבה ובטוחה.

הטיפוגרפיה יציבה, ויחד עם זאת משדרת קלילות והמשך שגרת יום פעילה
ופרודוקטיבית עבור הצרכנים.

צבעוניות

# 50% כחול – צבע יציב, רציני, אמין, מקצועי
# 25% תכלת – רעננות, ניקיון, חדשנות
# 25% ירוקים – בריאות, רעננות, רוגע, שלווה.