מגוון הקורסים וההשתלמויות שמעבירה ציפי וינברגר- פאנית וותיקה ומקצוענית על, קנה לו מוניטין וצבר תהודה רבה. הגיע הזמן לאגד את הקורסים לתוך מרכז אקדמאי אחד גדול שמגיש בשורה בתחום מקצועות השיער.
האתגר שלנו היה ליצור בידול בשוק רווי כל כך ולספר את סיפור המותג בדרך שתדבר לקהלים חדשים ועדכניים שיחשפו אליו.
'גוזרים' לפרקטי
התבוננות ובדיקה של מהות המותג, הביאו אותנו לזיקוק הDNA שלו- מקצוען, משופשף, ומלא בטחון בעבודה בשטח. כדי להעביר את המסרים הללו לקהל היעד- חיפשנו קונספט אחד שיכלול את כולם. גילינו שאימון בלתי נגמר הוא זה מצמיח בסוף את הפרקטיקה הנדרשת, ואת "ידי הזהב" של המאסטריות בתחום. בחרנו לספר את סיפורה של הפרקטיקה בדרך טיפוגרפית, אחרת ושונה, שמעצימה את המסר ונותנת לו אפקט מהדהד.
חתרנו ללוגו מינימליסטי ובעל עוצמות שמעביר מסר של אקדמיה מקצועית ונחשבת. החיבור בין האותיות הפותחות TW יוצר מספרים גבוהות שמציבות רף חדש, ויחד עם זאת הן מעוגנות בקרקע המציאות עם סימן קריאה שמבטא הצלחה בשטח, "למעשה"!