לתנועת "בנות בתיה" כ 110,000 חניכות מכל רחבי הארץ. על מנת לספק להן תכניות חברתיות איכותיות בקיץ וכל השנה- משיקה התנועה את "ספר המפעלים". הספר שמיועד למנהלות בתי הספר ולרכזות חברתיות, יוצא מזה 15 שנה ומאגד בתוכו מאות הצעות לפעילויות, תכניות, והפעלות קיץ אטרקטיביות מכל התחומים.
הספר מחולק בכנס הקיץ השנתי שאליו מגיעות אלפי רכזות מכל רחבי הארץ, כך שגם יום הכנס משמש כבמה פרסומית משתלמת ביותר עבור נותני השירות של תכניות הקיץ.
"בתיה" פנו אלינו על מנת לגבש את הפרסום הדיגיטלי עבור אלפי בעלי העסקים, ולהזמין אותם לנצל את שטחי הפרסום שבתיה מציעה: בספר, ביריד הענק, ובאפשרויות הדיוור הדיגיטליות של התנועה.
איפה אנחנו באטרקציה הזאת?
מתוך חקירת השוק והקהל – הגענו למסקנה שהרצון הכמוס של כל נותן שירות קייצי הוא- להיות בתנועה מתמדת בקיץ, לסוע ברחבי הארץ וכך למקסם את תקופת הקיץ הרווחית. מתוך התפיסה הזו גיבשנו קונספט של "קיץ בתנועה ללא הפסקה". החיבור המילולי עם "התנועה" שמאזכר את בתיה, יצר את הקליק ומכאן המשכנו להתגלגל.
אחרי עמוד הפתיח – נדרשנו לגייס את המומחיות שלנו בעיצוב חווית קריאה, ולעצב קובץ טקסטואלי מרובה פריטים ומידע, שמציג את 15 אפשרוית הפרסום -בצורה ברורה ובהירה.
צבעוניות
בידלנו את אפשרויות הפרסום שבתיה מציעה לשלושה ערוצים מובילים: בספר, בדוכן ובדיגיטל. כל ערוץ קיבל צבע ייחודי. כך, למרות ריבוי הפרטים והטקסטים הצלחנו להגיע לחומר פרסומי בנגישות מקסימלית לקהל היעד.
בחרנו בפלטת גוונים מעושנים שמשלבים רוח של חופש עם עולם של עסקים.