לישון על זה לילה
לקום לבוקר חדש

לקוח:

EIGHTEEN - מוצרי תמיכה ואורטופדיה

הפרוייקט שלנו:

אסטרטגית המותג, מיתוג, עיצוב אריזות, קטלוג מוצרים, שיווק בדיגיטל

למה memoryfoam?

כריות memoryfoam, או בשמן העברי וויסקו ידועות כמקלות על כאבים, מפחיתות לחצים ומשפרות משמעותית את זרימת הדם. כל זאת אודות לתכונותיו המופלאות של חומר הוויסקו.

האתגר שהונח לפתחנו:

הכריות האורטופדיות של EIGHTEEN הן תוצרת אירופאית משובחת שמיובאת בקפידה – אך מולן נמכרות בשוק כריות פשוטות במחיר נמוך משמעותית,
היינו חייבים להבין את הכאב של לקוח הקצה, להסתכל לו בעיניים ורק כך לבנות אסטרטגיית מוצר מדויקת שמדברת במילים של הצרכן ומציגה את הפתרון המושלם שיעניק לו בריאות ואיכות חיים.

הייחודיות של מוצרי EIGHTEEN מתבטאת באיכות ייצור ללא פשרות. לא עוד מוצר סיני של ערבוב חומרי גלם פשוטים עם סיבי ויסקו זולים, אלא יציקות של חומר 100% טהור, מה שמבטיח מוצרי איכות ללא פשרות.
שם המותג מספר על 18 החוליות שבעמוד השדרה, שעם כריות וויסקו של "אייטין" – תהיו בטוחים שנתתם להן את הפתרון הטוב ביותר.