מיתוג מחדש, אסטרטגית המותג, זהות מיתוגית, חומרי שיווק
80% מהמשפצים מרגישים אחרי הבניה תסכול ועוגמת נפש
אבל כשאת תהליך הבניה מלווה אדריכלית עם נסיון עשיר, המון פרקטיקה, והתמחות מיוחדת בתכנון נכון של חללים עד הפרטים הקטנטנים, אפשר לוודא מראש שהתוצאה הסופית תבטיח נוחות מושלמת גם אחרי שנים.
הכירו את פרלה פרקל, אדריכלית עם יכולת ראיה למרחוק, וחשיבה של כמה צעדים קדימה. יש לכם מישהי שיודעת לצפות מראש את הבעיות שממתינות מאחורי הקירות…
אנחנו בתמונה
בתהליך הREBRANDING דייקנו את מאפייני אישיות המותג, הגדרנו את נקודות החוזקה הרלוונטיות, והגענו למסקנה שהמוח צועד בראש. מוח חזק שמנתח גם שטחים מורכבים ביותר בצורה פרקטית שתעניק חווית שימוש מושלמת לאורך שנים.
כבר בתחילת הדרך נפל לנו האסימון שהצליל הפותח של השם הפרטי והמשפחה זהים. PER נבחר אחר כבוד לשמש כשם המותג. והסלוגן שמלווה אותו "המוח שמאחורי הקירות"
PER מבטא לנו עולם תוכן שלם של יחסי גודל, עומק ומיקסום. ובמילה אחת PERFECT.
הלוגו נוצר מתוך רצון לבטא מרווחים מענינים, תכנון ויצירתיות. שימו לב לאות P ששוכבת על צידה ומורכבת ממלבן שמהווה הקשר לקירות, יחד עם עיגול שמסמל פרקטיקה ותנועה בתוך המרחב.
צבעוניות
הצבע הראשי שומר על זיקה למקור: סגול רויאל עם שדר עסקי, מתוחכם, ובלתי מתפשר.
צבע משני בולט ואקספרסיבי. מתאים לייצוג מול יזמים