מכירים את אלו שאצלם אוכל הוא לא רק ארוחה, אלא הזדמנות לחוויה מרגשת?
מנדי פשקוס – אמן קולינארי, מאסטר שף, עם עבר עשיר בתחום המסעדנות והקצבייה פותח שולחן ומציג מותג חדשני ועתיר נסיון בניחוח חו”ל. פשקוס מציע לציבור שוחר הסטייל ארועי שף מצולחתים ומוקפדים, כשהסיפור שמאחורי העסק הוא הרבה רגש וחיבורים אנושיים.
מקצוענות העל והמומחיות לשלב טעמים, להדגיש מנעד מרקמים, ולהעניק שירות קפדני- הם הרכיבים של הסיפור, והם אלו שיוצרים את הייחודיות של הלב הקולינארי.
אנחנו בתמונה:
למדנו לעומק את התחום, הסתערנו על חומרים, בדקנו נותני שירות מקבילים, עד ששמנו את האצבע על הסיפור הייחודי של פשקוס:
מאחורי כל מנה שפשקוס יוצר ומצלחֵת עומדת אמנות נדירה, אהבה להעניק שירות ושמחה לראות אנשים מתענגים על הפלטה שהוגשה עבורם.
מחלקת קופי אנגלית שלנו הצליחה לדייק את הסיפור להבטחת מותג מדוייקת: Culinary Heart.
במטרה להעביר את הסיפור של שף יוקרה – אבל אנושי, בחרנו להשתמש בחתימה האישית של פשקוס כסימבול מוביל.
הלוגו מבטא נגיעה אישית בכל מנה – יחד עם חתימת הצייר היוקרתית שחותמת את המיצג האומנותי.
הקווים המזדקרים לגובה מעבירים שדר של מותג על.
צבעוניות
צבעוניות המותג מורכבת מהתיחסות לצבע ראשי + 3 צבעים משניים שמשקפים את מחלקת המגשים המעוצבים של פשקוס.
הצבע הראשי- יוקרתי, אנין ומסוגנן
צבעי המשנה- חמים יותר, ומשלבים את אווירת השירות והאנושיות.